Ստեղծագործական պատումներ

Անցողիկ կյանքի մասին Ես երևի այն եզակի մարդկանց թվին եմ պատկանում ովքեր գիտակցում են, որ կյանքն անցողիկ է, բայց միևնույն է ապրում են ինչպես հարկն է… Ասել կուզի, կյանքը կարճ է…շատ կարճ է վախենալու, ահաբեկված ապրելու, խնայելու, ափսոսալու համար… Օրինակ ես, ներկել եմ իմ մազերը մանուշակագույն ներկով, և լսել եմ շատ խոսքեր թե. -Քո տարիքը […]

Ընթերցողական նախագիծ

Այս ընթացքում ես կարդացել եմ Շիրվանզադեի պատմվածքներից երկուսը, որոնք նախկինում չէի կարողացել կարդալ: Այդ պատմվածքներն են <<Եղբայրասպանը>> և <<Հայրն ու որդին>> : <<Եղբայրասպանը>> Սա պատմություն է երկու եղբայրների մասին՝ Արամի և Միսակի: Արամն ապրում է համեստ կյանքով, նա արհեստավոր էր: Իսկ Միսակը միայն գումար էր խնդրում Արամից մուրացկանի նման: Բնականաբար Արամի կնոջն այդ ամենը դուր […]

Задания на лето

Выбираете из списка предложенной литературы любое (любые) произведения. Читаете, готовите пересказ (устный). Письменно анализируете историю, сюжет, характеризуете героев, их поведение, решения. Выписываете неизвестные слова, подбираете к ним синонимы (на русском). Работу публикуете в блоге. Сборник рассказов русских писателей А.С. Пушкин «Пиковая дама» А.С. Пушкин «Выстрел» А.П. Чехов. Рассказы А. Грин. Рассказы. Повести А. Грибоедов «Горе […]